piątek, 30 września 2011

# Giertych chce głosować na NP ,oficer SB atakuje.

P. Roman Giertych, były wicepremier i minister edukacji, powiedział w TVN 24, że ma dylemat, na kogo zagłosować w zbliżających się wyborach. Rozważa zagłosowanie na partię p. Janusza Korwin-Mikkego.

- Zastanawiam się między PJN, p. Korwin-Mikkem, którego skrzywdzono, mimo że nigdy na niego nie głosowałem tak do końca - ostatni raz w 1993 r. - powiedział p. Giertych w programie "Kropka nad i".
Prowadząca program p. Monika Olejnik usłyszawszy to, gwałtownie naskoczyła na byłego wicepremiera.
- Czyli opowiada się Pan za karą chłosty, za tym, aby odebrać kobietom prawa wyborcze, za tym, żeby dzieci były bite - żeby to zależało od rodziców, czy mają być bite czy nie... - wyliczała p.Olejnik.
Pod tym naporem, p. Giertych podniósł ręce do góry i powiedział, że poddaje się.

Źródło: tvn24.pl
Opracował: G.K.
================

Wszystko co wymieniła stokrotka to prywatne poglądy JKM'a które nijak mają się do programu partii. Ale Pan Giertych łatwo dał się podejść.

Jako ciekawostkę mogę podać -nie wnikając w szczegóły mojej korespondencji- iż Pan Krzysztof Bosak poinformował mnie ,że jego poglądy są zbieżne z moimi ,ale ich nie szufladkuje jako Narodowy Liberalizm (ja w zasadzie również). Nie podjął jeszcze decyzji o powrocie do polityki ,ale na pewno wiem jedno. Moje przeczucie co do niego mnie nie zawiodło i on będzie jeszcze naszym głosem w parlamencie.

2 komentarze:

  1. Nie powiem żebym lubiła Długiego Romana on niestety jest bardzo dobrym prawnikiem ale jako polityk kompletnie się nie sprawdza,a te jego pomysły są dobre dla szkół prywatnych ale nie w państwowych(mundurki tak się składa że ja musiałam w tym czymś chodzić ale nie było odgórnego decydowania o fasonie ani materiale miał być fartuszek zwykły nawet jak najtańszy z obowiązkową tarczą szkoły także na kurtce i dało się to strawić,konkursy i dobór firm na szycie mundurków to już pomyłka)Zresztą Roman lubił pleść bzdurki a do tego nie raz mieszał się w swoich wypowiedziach.Prawnikowi Giertychowi zaufałabym ale politykowi nigdy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Giertych miał kilka dobrych pomysłów ,ale mundurki do nich nie należały. Gdyby wychowanie patriotyczne chciał wprowadzić np. tusk ,to jestem dziwnie pewien ,że reakcja mediów była by delikatnie mówiąc inna.
    Ja o Giertychu się za bardzo nie wypowiedziałem ,dałem to z powodu jego wyrażenia ewentualnego poparcia dla Nowej Prawicy. Za dużo ciekawszą osobę uważam Krzysztofa Bosaka.

    OdpowiedzUsuń