środa, 1 sierpnia 2012

# Kilka słów prawdy o KNP z ust Bosaka i Wiplera.

Kiedy zobaczyłem tytuł ,trochę się zdenerwowałem ,gdyż mam jako roboczy wpis ,przygotowane informacje o trójce Rybarszczyków (wolnorynkowi narodowcy) ,czyli Marianie Kowalskim ,Krzysztofie Bosaku i Przemysławie Wiplerze ,jednak po obejrzeniu filmu stwierdziłem ,ze mają sporo racji. Pan Bosak kiedy pytałem go jak zacząć w polityce ,polecił mi jako kontakt jednego ze swoich kolegów z PiSu wolnorynkowca właśnie ,by mi więcej poradził ,a sam powiedział ,że jeśli chce się coś zmienić najlepiej iść do partii centro-prawicowej. Przemysław Wipler wielokrotnie powtarzał ,że w PiSie jeżeli przekona się do wolnorynkowych reform szefostwo rzetelnymi argumentami ,to nie robią oni problemów i nadają sprawie bieg. I gdy już reformują to nie przejmują się PiaRem ,czy słupkami poparcia. Robią co uznają za słuszne i dobre. Nie oszukujmy się Wipler więcej robi od wewnątrz niż cała armia herbu Korwin od zewnątrz. Dlatego w pierwszej turze będę głosował za KNP ,a w drugiej za PiS ,właśnie z powodu Wiplera. Zbyt mało jest Rybarszczyków by mieć luksus ich nie poparcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz