sobota, 26 listopada 2011

# Nie będzie śledztwa w sprawie Krytyki politycznej ,ani fałszerstw wyborczych.

Prokuratura, która wszczyna sledztwa w sprawie klapsa danego własnemu dziecku, odmówiła śledztwa w sprawie ściągnięcia do Polski setki uzbrojonych w kije bandytów - lub uzbrojenia ich w te kije na miejscu. Jest to niebywały skandal.
Ja zresztą przywykłem, że prokuratury automatycznie wrzucają do kosza donosy ode mnie - jednak nigdy nie zrobiono tego w sposób równie skrajnie lekceważący. Proszę zwrócić uwagę, że zdaniem tej panienki z Prokuratury śledztwo miałoby się toczyć nie w sprawie ew. popełnienia przestępstwa przez macherów z "Krytyki Politycznej" - lecz w sprawie mojego donosu!! "Krytyka Polityczna" zaś "pomagała pomocy". 
(...)
źródło: korwin-mikke.pl
==============================
Na dniach również dowiedzieliśmy się ,że prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie fałszerstw wyborczych (poprzez dopisywanie drugiego krzyżyka).

1 komentarz:

  1. No proszę a spodziewał się ktoś innego wyniku?bo ja szczerze mówiąc niestety nie...

    Maya

    OdpowiedzUsuń