poniedziałek, 24 września 2012

# TVN przygotowuje się do "przemeblowania".


  PO mi się znudziła. Nie nadaje się zupełnie do rządzenia - powiedział p. Grzegorz Miecugow, czołowy dziennikarz TVN24 w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej".

- Prostym przykładem jest ranking zezwoleń na budowę, gdzie plasujemy się na 169 miejscu. Wyprzedzają nas kraje, które są dla nas zupełnie egzotyczne, jak Botswana. Nie ma na to wytłumaczenia dla partii, która jest u władzy od 5 lat. Dlatego dziś, chociaż nie opuściłem żadnych wyborów po 1989 roku, jestem bliski podjęcia decyzji o niegłosowaniu. W polskim parlamencie nie ma żadnego ugrupowania, które nadaje się do rządzenia. Mamy tylko jedną partię, która nie rządziła. To Ruch Palikota. Ale to wydmuszka. Januszowi Palikotowi po prostu nie ufam. Jestem zwolennikiem obniżenia progu wyborczego do co najmniej 3%. To otworzy rynek dla ludzi, którzy chcą się poświęcić służbie publicznej. Jestem zwolennikiem namawiania wszystkich do oburzenia się na system - powiedział p. Miecugow. - Mam dosyć zarówno arogancji pana Tuska, jak i tworzenia sekty przez pana Kaczyńskiego. Mam dosyć kolesiostwa PSL-u, który uwłaszcza się na naszych pieniądzach. Mam wrażenie, że za kilka lat na tym świecie, nic nie będzie takie same, jak dziś. A jednocześnie widzę tych palantów, bo inaczej nie mogę ich nazwać, którzy zajmują się wszystkim tylko nie tym, czym powinni - dodał dziennikarz.

Źródło: wyborcza.pl
Opracował: G.K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz