poniedziałek, 7 lutego 2011

O nienawiści mediów państwowych do wysokich moralnie poglądów.

Jakiś czas temu natrafiłem na fragment programu "szkło kontaktowe" ,gdzie w szalenie błyskotliwy (w mniemaniu wyborców PeuO) sposób wyśmiewano się z Pana Cejrowskiego ,gdy wchodząc do studia krzyknął ,gdy przeprowadzano rozmowę z Ryszardem Kaliszem ,"PRECZ Z KOMUNĄ!". Z typowymi dla siebie ,a niegodnymi ich wieku przygłupimi minami ,pytali się nawzajem "jaką komuną?" ,co nie dziwi bo jak wiadomo prowadzący tego silnie upolitycznionego programu ,mają pojęcie o polityce znikome.
Doznałem jednak szoku ,gdy przed chwilą przeczytałem iż ,za wcześniej wspomniany okrzyk ,Pan Cejrowski -który maturę zdawał z rękami na temblaku bo mu komuniści połamali palce ku przestrodze dla jego rówieśników-został wyrzucony z pracy w radiu ,gdzie prowadził audycję muzyczną.


"- Kiedy wcześniej czytałem o Rafale Ziemkiewiczu, Janie Pospieszalskim czy Anicie Gargas jako o wyrzuconych za poglądy, uważałem, że to przesada dopisywać mnie na tej samej czarnej liście. Uważałem, że to tylko zbieg okoliczności, że Jethon (dyr. prog. III PR) nie wykonuje poleceń z góry, tylko po prostu mnie nie lubi, bo ja przecież robiłem wyłacznie audycję muzyczną. Dzisiaj myślę, że to rzeczywiście nagonka na środowisko. I nieważne, że robiłem wyłącznie audycję muzyczną, ważne co robiłem poza tym - napisał p. Cejrowski."

Niektórych z podobnych sytuacji staram się nie komentować ,ponieważ ,nie wymagają komentarzy to jedna ,z nich. Jeśli ktoś nie wiedział ,czemu nazywa się nas krajem POST_KOMUNISTYCZNYM to teraz już wie. Choć to "post" jest zupełnie zbędne.

5 komentarzy:

  1. Marnie wolałabym żeby w Polsce zostały jakieś media publiczne dla każdego,a nie tylko tv Trwam choć tam też wolnych poglądów mieć nie można tzn.niepasujących do wizji oj.dyr.Zostaje już tylko(jeszcze)net jako wolny dostęp do wypowiadania swoich poglądów

    OdpowiedzUsuń
  2. Na filmwebie już Ci pokazywałem dobre wieści dla prawomyślnych obywateli ,ale podam jeszcze raz tutaj dla innych. Coś zaczyna się dziać i to coś dużego!

    http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/nowy_wlasciciel_rzepy_to_radykalny_antykomunista/43515

    http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/rzepa_i_uwazam_rze_sprzedane/43486

    Wydaje się być dobrze ,ale kwestia ,czy on przypadkiem nie kupił prawicowego "Uważam Rze" bo chce zrobić gazety "prawicowe" w sensie "jedynej silnej Polskiej partii prawicowej" ,czyli Prawa i Sprawiedliwości.
    Jestem jednak optymistą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Palikot kiedyś wydawał Ozon co też był prawicowym tygodnikiem i potem splajtował a teraz wystarczy posłuchać co mówi.Kiedyś słowa miały wartość dzisiaj są już tylko słowami niestety.
    To że kupił "Rzepę"i miał kiedyś radykalne poglądy nie znaczy wcale że nadal jest taki jak kiedyś czyli wierny swoim zasadom i ideałom zwłaszcza że Przekrój też jest jego,a ten tygodnik różni się jednak nieco w poglądach od tych większych tygodników.No ale trochę optymizmu nie zaszkodzi.Choć zawsze należy pamiętać o Axelu S..co wydaje w Polsce nas Fakt i całą masę innych tygodników,miesięczników i innej prasy całkowicie różniącej się od siebie tematycznie a często nawet zaprzeczającej ideom innego tytułu mam nadzieję że tu nie będzie tej samej sytuacji.
    Że te stare ideały jeszcze w tym panu żyją nie zniknęły przez te 20 lat jak stało się z wieloma innymi znanymi osobami w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrozumiałem początkowo intencję jako chęć przerobienia znanych marek na prawomyślne lub zabezpieczenie prawomyślności tych już prawomyślnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. A chyba że tak,ale jak to będzie okaże się w"praniu".

    OdpowiedzUsuń