niedziela, 12 czerwca 2011

O gwałtach ,rasizmie i smutnej rzeczywistości Nowego Porządku Światowego.

Nie poruszałem wcześniej tego tematu bo przez kilka ostatnich lat znużyło mnie pisanie wiecznie tych samych faktów. Napiszę więc krótko ,a jeśli ktoś chce polemizować proszę bardzo jednak jeśli zaczyna się polemizować z faktami to zaczyna się faszyzm. Ktoś mądry tuż po zakończeniu II WŚ powiedział ,że faszyzm powróci w formie anty-faszyzmu. "Tolerancja" to jest ten nowy faszyzm.Ale ,nie mam głowy ,żeby się rozpisywać,napiszę więc jedynie informację z raportu FBI z 2009 roku ,z którego wynika ,iż (w samym) USA średnio co 30minut murzyn gwałci Białą kobietę/dziewczynkę (dla bardziej mainstreamowych odbiorców dodam ,ze tą samą statystyką posłużył się jakub wojewódzki w odcinku z zespołem "afromental").
Dodam też ,że na realia współczesnego świata zacząłem zwracać uwagę dopiero po tym jak moją nastoletnią siostrę kilka kroków od domu napastowała seksualnie grupa "studentów" z afryki ,wciągniętych notabene na uczelnię poprzez akcję afirmatywną (na marginesie,dostali oni nowe rowery w prezencie ,wynajmowane mieszkanie opłacane z pieniędzy Polskich podatników i 2300zł miesięcznie ,ZAPOMOGI).
Ponieważ film ten porusza jedynie wierzchołek góry lodowej , polecam szukanie na własną rękę innych materiałów na ten temat.

3 komentarze:

  1. Wojewódzki to błazen,ale czasem miewa przebłyski rozumu za co jest potępiany jakby nie był satyrykiem to już dawno by go wyrzucili z tv.Co do materiału brak słów ale my biali sami sobie wini jesteśmy pretensje tylko do siebie mieć możemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Winni są sprawcy i sędziowie którzy ich wypuszczają.
    A co do wojewódzkiego to to jest błazen owszem ,i niegłupi ,ale słaby ,kiedy zaprasza kogoś równie słabego psychicznie to zazwyczaj sprowadza rozmowę do żartów o pedałach. A jak zaprasza kogoś silniejszego psychicznie to mu za przeproszeniem w "dupę" wchodzi ,żeby tylko mu nie dołożył ,czy to werbalnie czy fizycznie. Świetne przykłady ,Peja ,Kukiz ,Doda (chociaż ta go atakowała wprost więc się trochę bronił,ale ostateczni ei tak wymiękł). Jak obejżałem odcinek z Kukizem to zmieniłem o nim zdanie do czasu kolejnego odcinka kiedy zaprosił jakiegoś lewaka i mu również potakiwał. Czyli potrafi deklarować swoje poglądy jako skrajnie odmienne z odcinka na odcinek. Nie szanuję człowieka który nie ma własnego zdania. Akurat w okół mnie często wytwarza się dystans z ludźmi ,bo razi niektórych ,że jestem taki niewzruszony w swoich poglądach i -jak to zazwyczaj definiują- wygłaszam je jakby były jedynymi słusznymi/najwyższą prawdą/dogmatami" i zazwyczaj instynktownie mówię ludziom co mają robić ,a jak ktoś się ze mną w czymś nie zgadza to mu dowodzę ,że jest w błędzie ,aż to zrozumie. Pewnie bym tego się oduczył ,gdyby nie uzyskiwane efekty. Jeśli masz inteligentnego rozmówcę ,to nie będzie się upierał przy swoim ,jeśli udowodnisz swoją słuszność. A ponieważ moi najbliżsi znajomi ,czy przyjaciele są wyłącznie inteligentni to przyjęli większość moich poglądów za swoje. Ale nie tylko oni ,udało mi się kilka osób zainteresować różnymi kwestiami i szukają na własną rękę i ostatnio uzyskałem z 5 głosów na NP ,co mnie bardzo cieszy. Ten blog konkretnie powstał po to ,żeby ułatwić ludziom dostęp do nieraz ciężkich do dotarcia informacji i ,żeby poprzez opisywanie rzeczywistości takiej jaką jest ,a jaką jej wielu nie chce widzieć, stymulować u nich samodzielne tworzenie swego światopoglądu.
    Wojewódzki mógłby równie dobrze być maskotką wyborczą SLD co PO ,co nawet NP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem z Wojewódzkim jest taki że on może i ma jakieś swoje poglądy ale ze względu na swoją pozycję(kariera -praca)boi się je szczerze okazywać i stad te jego przebłyski.Ja w sumie nie widziałam z nim żadnego programu w całości,tylko fragmenty z Romkiem Kostrzewskim i był bardzo zmieszany widać że nie wiedział o co właściwie ma go pytać,bo słabo kumał co Romek mówił..
    A co do własnego zdania bardzo dobrze,każdy powinien je mieć,ludzie co nie mają swojego zdania nie żyją ale egzystują na zasadzie wegetacji nawet jeżeli im wydaje się że jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń