niedziela, 22 grudnia 2013

# "Prawo krwii"

Jest to wiersz który napisałem wracając z Belgii na potrzeby mojego projektu muzycznego.
Swego czasu byłem przekonany ,iż pisanie tekstów będzie dla mnie katorgą ,pretekstem dla muzyki ,tymczasem okazało się,że prędzej wpadnę w taką samą pułapkę jak Varg Vikernes iż pierwszy tekst powie wszystko ,a kolejne będą powtarzaniem tego samego.
Oto i on.
-------------------------------------------------
"Prawo krwii"

Spokojną pogardą niszczę przeszkody,
Z uśmiechem znoszę ciężar brzemienia,
Bo wiem, że to wszystko proch i marność,
Że w dniu narodzin nie miałem znaczenia.
Z bojaźnią i siłą krwi czystej przodków,
Z szaleństwa umysłu nadkruszam kajdany,
Rozpłynę się w pustce i powrócę znów,
Na rozkaz przez prawidła krwii mi wydany.
Wciąż walczę by uciec z kosmosu więzienia,
W tą nicość gdzie wszystko niezmiennie się zmienia...
Tam płonie ten ogień,
Moc zrozumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz