czwartek, 19 lipca 2012

# wałęsa na herbartce u jaruzela.

- Kiedyś staliśmy po przeciwnych stronach, ale dzisiaj mamy wolną Polskę i ja zamknąłem już tamten rozdział - mówi o tym spotkaniu Lech Wałęsa.

Były prezydent Lech Wałęsa znany jest z tego, że codziennie zamieszcza w internecie zdjęcia przedstawiające, gdzie był i z kim się spotkał. Wczoraj na jego fotoblogu pojawiło się zdjęcie z Wojciechem Jaruzelskim i jego żoną Barbarą.

- Spotkaliśmy się, jak mój syn leżał w szpitalu, zaprosił mnie wtedy do siebie i teraz skorzystałem z okazji - mówi nam Lech Wałęsa. - Odwiedziłem go w domu w Warszawie. Kiedyś staliśmy po przeciwnych stronach, ale dzisiaj mamy wolną Polskę i ja zamknąłem już tamten rozdział. I dlatego warto się czasami spotkać i pogadać. Zaprosiłem Jaruzelskiego do siebie do Gdańska.
- Lechu pojechał zobaczyć Mietka Wachowskiego, który jest bardzo chory i przy okazji odwiedził też Wojciecha Jaruzelskiego - mówi nam poseł Jerzy Borowczak, przyjaciel domu Wałęsów. - Ja bym osobiście do Jaruzelskiego nie pojechał, bo nigdy z nim nie rozmawiałem i siedzieć z nim przy Okrągłym Stole tez nie chciałem. Ale Lechu z generałem zawarł przy Okrągłym Stole porozumienie i właściwie oni obaj doprowadzili do tego, że mamy dziś wolną Polskę. Mnie ich takie spotkanie po latach nie oburza. To tylko oznacza, że żyjemy w normalnym kraju, w którym dawni przeciwnicy polityczni mogą się spotkać prywatnie i porozmawiać. Jak to mówi Lechu - jesteśmy dziś bliżej niż dalej.

źródło:  wyborcza.pl
=================================================
Zamieszczam z ok. tygodniowym poślizgiem ,ale zupełnie o tym zapomniałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz