sobota, 4 sierpnia 2012

# Odpowiedź JKMa na moje słowa odnośnie Powstania.

Ot taka ciekawostka. To nie pierwszy mój zgrzyt z JKMem. 
Nie będę zamieszczał tekstu ,bo należy przeczytać również komentarze pod nim. 
JKM rzucił się w wir absurdalnej argumentacji w której jak zauważył jeden z komentatorów zabrakło jedynie nazi-zombie. 
Szkoda ,że ustosunkował się on jedynie do jednego jedynego mojego wpisu podczas ,gdy napisałem pod tym filmem ich dużo więcej.
Niestety JKM się starzeje i zaczął już wygłaszać swe wykłady z automatu ,zaczął zatracać umiejętność analitycznego myślenia ,gdyż kompletnie wyrwał z kontekstu moją wypowiedź która była z resztą odpowiedzią na komentarz innej osoby ,a nie jego wypowiedzi.
Ponieważ pod filmikiem napisałem ,że JKM pierd*li odpuszczam mu nazwanie mnie "patriotą".
Dopóki ONR nie założy partii (o mojej rozmowie z Marianem Kowalskim napiszę później) to głosuję nadal na KNP. Tylko zastanawiam się jak długo JKM będzie jeszcze psychicznie zdolny do tego by nie deprecjonować wolnorynkowców ,tracąc jedyny atut. Logikę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz